Belajar Teknik Swing Padu Kaunter Bursa Malaysia




Belajar Teknik Swing Padu Kaunter Bursa Malaysia

Pertama sekali, ini adalah course pertama saya dan tidak sama sekali yang terakhir. Inilah course yang saya harap saya kuasai semasa mula-mula sekali berkecimpung di dalam pasaran saham. Saya belajar saham dengan guru saya dengan ilmu asas dengan harga yang mahal. Tujuan saya membuat course ini adalah untuk membantu ramai orang untuk belajar berdagang dengan harga yang jauh lebih murah, terutama sekali golongan yang bekerja.


Teknik ini sesuai pada pedagang yang mempunyai kerja dan tiada masa untuk melihat chart. Jika anda seorang pedagang yang lebih berminat untuk swing ini la teknik untuk anda. Teknik ini adalah teknik yang dicipta oleh Richard Wyckoff dan telah diguna pakai oleh ramai trader terkenal di seluruh dunia. Antara tokoh yang memberi inspirasi sehingga terciptanya Wyckoff Method ini termasuklah Jesse Livermore dan banyak lagi traders lagenda yang lain. Kini level Richard Wyckoff ada setara dengan nama-nama besar seperti Charles H.Dow (Dow Theory) dan Ralph N.Elliot (Elliot Wave).


Anda akan belajar tentang struktur pasaran sebelum mula berdagang untuk mengenal pasti arah tujuan pasaran untuk mengurangkan dan mengelakkan kerugian.

Anda juga akan belajar untuk membeli dan melabur dalam sesuatu kaunter yang ada sendiri akan belajar untuk mengenalpasti potensi kenaikan kaunter tersebut dengan keyakinan dan menjual kaunter tersebut dengan target yang anda sendiri tetapkan.

Penting sekali anda akan belajar untuk mengusai ilmu swing ini dan berdagang dengan risiko anda sendiri.

Mari belajar teknik swing dan ubah hidup anda menjadi financial freedom.

Url: View Details

What you will learn
  • Menguasai ilmu Breakout
  • Boleh menguatkan kekuatan mengawal emosi
  • Membuat keputusan untuk beli, simpan atau jual dengan cepat

Rating: 0

Level: Intermediate Level

Duration: 1.5 hours

Instructor: Saifulah Bin Poniman


Courses By:   0-9  A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z 

About US

The display of third-party trademarks and trade names on this site does not necessarily indicate any affiliation or endorsement of course-link.com.


© 2021 course-link.com. All rights reserved.
View Sitemap